2010. december 23., csütörtök

5. 'Jó kis este...'

Sziasztook! itt az új rész.:) Bocsi, hogy tegnap nem raktam fel de sokáig írtam és már nem akartam felrakni... Köszi ha elolvasod. De léégyszi írj kommentárt! írd meg ha tetszett vagy ha nem mind1 csak írj valamit!
UI.: vszínű, h ma még lesz új rész.:D



"Kétségbeesetten kapkodtam a levegőt, majd felpattantam és újra rohanni kezdtem. Nem tudtam merre, hogy mi elől, de rohantam. És féltem valamitől. Lefordultam, egy sötét sikátorba, és tudtam, hogy nincs menekvés. Berohantam egy kuka mögé, és összeestem. Remegve vártam a halált."

 Zihálva ültem fel az ágyamban, kezemet szívemhez kaptam. Végiggondoltam, hogy mi is történt, miután zongoráztam lefeküdtem aludni és aztán... Álmodtam!- megkönnyebbülten fújtam ki a levegőt.
-Nyugi Sophie.- mondtam magamnak. Egy kicsit megnyugodtam, de visszaaludni már nem tudtam. Forgolódtam még egyet-kettőt az ágyamban majd felálltam és odasétáltam az ablakomhoz. Elhúztam a sötétítőt és kinéztem. Justin még mindig fent volt.  Legalábbis a lámpája fel volt kapcsolva. És mintha a játszott volna valamit. Jobban megnéztem Xbox-ozott. Uhh de jó neki, imádok xbox-ozni...
 Rápillantottam órámra 11:30- at mutatott.
Mivel nem tudtam aludni, felkapcsoltam lámpámat és leültem a zongorám elé. 'Pötyögni' kezdtem az ütemeket, melyek dallammá alakultak át.
Elmosolyodtam és énekelni kezdtem:

Me plus you I'ma tell you one time
Me plus you I'ma tell you one time
Me plus you I'ma tell you one time.

When I met you girl my heart went knock knock
Now them butterflies in my stomach wont stop stop
And even though its a struggle love is all we got
So we gon' keep keep climbin' till the mountain top

Your world is my world
And my fight is your fight
My breath is your breath
And your heart (and now I've got my)


One love
My one heart
My one life for sure
Lemme tell you one time
(girl I love, girl I love you)
I'ma tell you one time
(girl I love, girl I love you)
And I'ma be your one guy
You'll be my number one girl
Always makin time for you
I'ma tell you one time
(girl I love, girl I love you)
I'ma tell you one time
(girl I love, girl I love you)...


Mosolyogva néztem Biebs ablaka felé, és persze ő ott állt. A kezébe volt egy papír, mivel nem láttam mi van ráírva ezért felálltam, és odamentem ablakomhoz. Kicsit hunyorítottam majd elolvastam. :

'Nincs kedved átjönni? Nem tudok aludni...:('-  olyan ellenálhatatlanul mosolygott.

Gondolkoztam egy kicsit az ajánlatán és úgy gondoltam átmegyek. Leszaladtam a lépcsőn, remélve, hogy Apa még nem alszik. Szerencsére még a nappaliban ült és tévézett.
-Szia kincsem.- mosolygott- Miért nem alszol?
-Nem tudok- mondtam egy félmosollyal az arcomon.- Ugye nem baj, ha átmegyek a szomszédba?- reménykedtem.
-Menj csak. -mosolygott még mindig.
-Köszii. - visszaszaladtam a szobámba, egyenesen az ablakhoz. Felmutattam hüvelykujjam, és eltátogtam neki, hogy 10 perc és ott vagyok. Vigyorgott egyet, én meg elmentem átöltöztni.
  Hosszas gondolkozás után felvettem egy bő, szürke 'U can't photoshop, ur ugly personality' feliratú, kb. a combom feléig érő felsőt, alá egy fekete rövidnadrágot ( a póló eltakarta....) egy fekete buggyos sapit és egy fekete sarut. A telefonomat zsebre vágtam, leszaladtam a lépcsőn és odaszóltam apunak- Akkor majd jövök, itt leszek a szomszéd házban. -vigyorogtam, és kimentem.
  Ahogy közeledtem, egyre izgatottabb lettem. Azért mégis csak Justin Bieberről beszélek... Még nem is kopogtam máris kinyitotta az ajtót- Oh heló.- köszöntem meglepetten.
-Szia- mosolygott. Végig mért majd füttyentett egyet. Elpirultam és játékosan vállába bokszoltam.
-Naa- nyavalygott, majd a vállához kapott kezével. Végül elmosolyodott és kinyújtotta a kezét.- Gyere.- megfogtam kezét, és elindultunk fel egy lépcsőn. Igazából nem tudtam hogy hova is visz most.. Habár volt egy ötletem... Persze igazam lett. Bementünk sötét kék szobájába, az ajtó mellett volt egy plazma TV előtte, a földön, egy Xbox. Szemeim felcsillantak.
-Szeretesz Xboxozni?- csodálkozott.
-Imádok-vigyorogtam.
-Szeretnél játszani?- kérdezte nevetve.
-Persze. - mosolyogtam. Leültünk a földre, mellettem volt egy csomó üres RedBullos doboz. - És még csodálkozol, hogy nem tudsz aludni?- nevettem.
-Jólvanna, Anyu.- vágta be a műdurcit. Lehajtotta fejét, és láttam rajta, hogy nagyon küzködik a nevetés ellen. Kicsit közelebb ültem hozzá, anyira hogy ne vegye észre, és elkezdtem csikolni. Hangosan felnevetett, majd hátradőlt és rúgkapálni kezdett. Ördgien elvigyorodtam, és mégjobban csikoltam.
-Neee- visított. Már a hasamat fogtam a nevetéstől, amit ki is használt. Feltérdelt -Hűű... - ennyit mondott egy 'ezt meg fogod bánni' pillantással.
-Ajajajj..- gúnyosan rámosolyogtam. Nem gondooltam, hogy bármit is tudna csinálni velem, mivel nem vagyok csikis.. Kivéve a talpamat.. Hirtelen rámvetette magát, én pedig röhögőkörcsöt kaptam, mikor nem tudott megcsikolni. - Nem .. nem va-vagyok -levegőért kapkodtam.- csikis. -nyögtem ki végül.
-A francba. -nevetett.- akkor más büntetést kell kitalálnom. - kajánul elmosolyodott. Majd szemei ajkaimra tévedtek. Csiga lassúsággal kezdett felém közeledni, mintha azt kérdezné 'szabad?'. Mikor meg éreztem hűvös lehelletét arcomon, elmosolyodtam és lecsuktam szemeimet. Vártam, majd mikor már ajkaink majdnem összeértek elkapta fejét. Kinyitottam szemem és ránéztem. Ő csak vigyorgott, de láttam a szemében vágyat.
-Jó büntetés...- mondtam egy kicsit csalódottan. Mire ő zavartan felnevetett. -Játszunk hát? - kérdeztem, megtörve a pillanatnyi csendet.
-Jaa persze.- kezembe nyomott egy konzolt, és valami verekedős játékot játszottunk. Már nyerésre álltam, mikor egy pillanatra  'elbambultam' és ő megnyerte.
-Há-há-há. -mondta gúnyosan.
-Hűű haa.. a világhírű szupersztár megvert egy LÁNYT Xbox-ban.- mondtam durcásan.
-Naaa- mondta édesen, miközben közelebb jött és átölelte vállamat. Felnéztem gyémántként csillogó szemeibe. Vágytam arra, hogy megcsókoljam, de nem tettem. Túl gyors lett volna. Elharaptam egy mosolyt. Nem akartam, hogy vége legyen ennek a pillananak. Még nem. Akár rökre így tudtam volna maradni...
  De mint minden jónak, ennek is vége lett.
- Még egy menet?- biztatóan mosolygott rám.
-Na jó-mosolyogtam.
 Másodjára már nem hagytam magam, mindent bele adtam, és megnyertem a játékot.
-Héé- nézett rám nagy szemekkel- te az előbb hagytad magad?
Elpirultam- Talán.- az előző játékban tényleg hagytam magam...
-Miért?- kérdezte hitetlenkedve.
-Tudom, hogy a fiúk útálják ha vesztenek.-mosolydotam el.
-Ez kedves volt. - mondta egy édes mosoly kíséretében, én meg majd' elolvadtam.- De tudok én anélkül is nyerni.- vigyorgott.
-Hát azt láttam..- nevettem.
-Jólvanna..- nyavajgott. Ásítottam egyet.-Csak nem álmos vagy?
-De.- nyújtózkodtam. Még nem akartam haza menni.. olyan jó volt vele.- Van még RedBull? - mosolyogtam rá.
Felnevetett és felállt majd 1 perc múlva 2 RedBullal a kezében tért vissza.  Az egyiket odanyújtotta felém, a másikat meg kinyitotta, és beleivott.
-Biztos szükséged van neked arra?- kétkedve néztem rá, majd jeletőségteljes pillantást vetettem a földön heverő dobozokra. Megrántotta vállát majd visszaült mellém. Kibontottam az enyémet majd egy húzásra megittam. Szemei elkerekedtek.
-Mivan?- kérdeztem nevetve.
-Téged kiismerni..- nézett rám hatalmas szemeivel. Elnevettem magam.
-Nem nézünk valami filmet?- kérdeztem.
-Okéé- állt fel- mit szeretnél? Horror, vígjáték, valami romantikus film?- odament a tv elé és nézelődni kezdett.
-Nekem mindegy, csak ne horrort. - útáltam a horror filmeket.- Válassz valamit addig én elmegyek a mosdóba. -felálltam és elindultam az ajtó felé, majd eszembe jutott, hogy fogalmam sincs merre van a fürdőszoba.- Öööö... Justin?
-A folyosó végén balra. - nevetett.
Gyorsan elszaladtam. Mire visszaértem Justin 'átalakította' az egész szobát, lekapcsolta a villanyokat, a földre lerakott pár párnát, meggyújtott egy rakás mécsest. Hűha, mi lesz itt-gondoltam. Ő ott ült a földön, hátát az egyik párnának támasztotta. Mikor beléptem felkapta fejét, és rám mosolygott. Megpaskolta maga mellett a helyet, hogy üljek oda. Kicsit félve de elindultam.
 Bizonytalaságomat látván halkan felnevetett. -Nyugi nem harapok. - kaccsintott rám. Leültem mellé, ő meg elindította a filmet. Mikor bemondták hogy 'A csúf igazság'. Nagyot néztem, ez a kedvenc filmem...
-Gondolatolvasó. - suttogtam.
-Miért?
-Kedvenc filmem. -mosolyogtam.
-Nekem is.- nevetett zavartan.
 Miközben néztük kicsit elálmosodtam ezért nekidűltem. Ő átkarolta vállamat és közelebb húzott.

 Már nem emlékszem arra, hogy hogy de mikor reggel felébredtem a fejem felsőtestén volt. Egyik kezével ölelt a másik pedig mellette pihent. Hallottam ahogy szuszog. Felnéztem rá, szája kicsit elnyílt, de olyan aranyos volt. Ránéztem az órára 11:30-at mutatott. Nekem haza kéne mennem- gondoltam. Szerencsére apa dolgozott ma is, és csak este jön haza...
  Megpróbáltam kiszabadulni öleléséből anélkül, hogy felébreszteném. De nem sikerült, épp hogy megmoccantam már is megrebbentek szemei. Szorított ölelésén, így esélyem sem volt a 'menekülésre'. Kicsit azért kellemetlen volt, mivel még 1 napja ismerjük egymást...
 Köhhintettem egyet, mire szemei felpattantak. Hamar kapcsolt, és elengedett. Felültem és , bármennyire szerettem volna ott maradni, egy kicsit arréb csúsztam.
-Jóreggelt.- mondtam neki egy félmosollyal az arcomon.
-Elég jó..- mosolygott. Megforgattam szemeim.
Felálltam és bementem a fürdőbe. Megmostam arcom, és megfésülködtem. Mire visszaértem Justin már átöltözött, egy fekete csöves nadrág, piros-fehér kockás ing és egy piros supra volt rajta.
-Akkor én megyek is. -mosolyogtam rá. Elindultam az ajtó felé, majd le a lépcsőn egészen a bejárati ajtóig. Justin szorosan jött mögöttem. - Köszönöm az estét. -nyomtam egy puszit arcára, mire ő vigyorogni kezdett.
 Kinyitottam az ajtót és egy csomó vaku villant fel. Kb. 20 paparazzo állt előttem, én lefagytam de Justin visszarántott, és bevágta az ajtót...

1 megjegyzés:

  1. LÁJKLÁJKLÁJK *.*
    már vártam nagyon a paprazzokat..
    Justin és Sophie össze fognak jönni?:D

    VálaszTörlés