2010. december 19., vasárnap

2. Nem várt személy...

nem túl hosszú vagy eseménydús de azért remélem tetszik.:) és léégyszi írjatokmár kommentárt!:/
 Elmosolyodtam. Arcát nem láttam, csak hófehér, vakító mosolyát. Amint meglátta, hogy őt nézem tapsviharban tört ki. Nevetni kezdtem,
majd felálltam és pukkedliztem egyet. A gyűlölet ami reggel felgyülemlett bennem most csillapodni kezdett. A fiú hirtelen megfordult,
nem voltam benne biztos de szerintem valaki szólt neki.. Szomorúan lehajtotta a fejét visszanézett rám, és egy félmosollyal az arcán
integetni kezdett, és kiment.
 Unatkozni kezdtem ezért bekapcsoltam a laptopomat. Felmentem msn-re rögötn bejött egy kis villogó ablak. A legjobb barátnőm volt
az:
-Tsőőő Babi néni.:DD- mindig így hívott.
-Szijja Kat!:D
-Mizuujs csajszi? h h ilyen hamar fent vagy.?:OO - meglestem az órámat. 9-et mutatott. Ő mindig ilyen korán kelő típus volt...
-ááhh.... Drága új szomszédokkal áldott meg az isten, és reggel 7kor(!!!!!!) nem hagytak aludni-__-...
-xDD Legalább valami jó pasi?:P
-Nem láttam még eggyet sem. Reménykedjüünk! :D
-xD Csináljunk már valamit unatkozok.
-Hmmm... Mit szólnál hhaa...- megálltam gondolkozni, majd ujjaim újból vadul száguldani kezdtek a billentyűkön- gyere át hozzám :D
kosarazzunk! :D - ez volt a másik szenvedélyem a kosárlabda. Imádtam. Ha nem volt kedvem zongorázni mindig azt játszottam...
-Okéééés.:D  Akkor 15 perc és ottvagyok.- mondta Katie és kijelentkezett. Bolond lány.- gondoltam..  Kijelentkeztem és hátramentem a
kertbe. Tudniillik van egy kissebb kosárpályánk, meg egy medencénk a ház mögött... Megkerestem a labdámat és pattogtatni kezdtem,
vártam Kathiet. Kis idő múlva hallottam, a csengőt. Bementem és ajtót nyitottam. Barátnőm állt előttem, egy fekete full capben mely alól
szög egyenes szőke haja lógott ki, lila-fehér kockás ingben, egy fekete csőnadrágban és egy lila Suprában.
-Szia csajszi! - köszöntem vigyorogva.
-Csőő Babi néni. - mondta nevetve. Megöleltük egymást majd elindultunk hátrafelé kosarazni. Jól elvoltunk, sokat nevettünk. Míg nem a
labda beleesett a vízbe. Katie odaszaladt és még próbálta kiszedni, de nem sikerült neki. Gondoltam megviccelem. Odamentem mellé,
mintha én is próbálnám kiszedni a labdát, és belöktem a vízbe. Nagy bugyborékok keletkeztek, mígnem feljött a víz felszínére:
-Hűűű... most véged van. -fenyegetett. Felpattantam és rohanni kezdtem. Hallottam amint cipője egyre gyorsabban cuppog mögöttem.
Iszonyatosan gyorsan sprintelt. Ajajj!- gondoltam mikor felkapott, mint valami írtó könnyű szatyrot, és a medence felé sétált velem.
-Neeee! - ordtottam nevetve. Kezemmel és lábaimmal kalimpáltam de hiába.  Ördögien elmosolyodott és megszaporázta lépteit. A
medencénél nem habozott. Én befogtam orromat, ő pedig beugrott velem a medencébe. Nevetve jöttünk fel a víz alól. Nedves hajam
hátamra tapadt. Hasamat fogtam a nevetéstől.
-Megöllek! - visítottam nevetve. Közeledni kezdtem barátnőm felé, aki hevesen csapkodta a vizet rám így próbált megállítani. De nem
tudott. Ráugrottam és lenyomtam a fejét. - Nesze neked! - mondtam nevetve. Még egy ideig játszottunk, mikor pillantásom odatévedt a
szomszéd erkélyére. Már megint közönségünk volt... 
 Visszakaptam a fejem és barátnőmre néztem. Megkerestem tekintetét majd óvatosan odaböktem a fejemmel. Vette az adást és nézelődni
kezdett míg meg nem találta.
-Ki az?- fordult vissza hozzám.
-Fogalmam sincs.- nem láttam arcát, mivel a nap hátulról sütött és a csuklya már megint rajta volt...
 Miután meguntuk a találgatást Kathie hazament én pedig magamra maradtam. Felmentem a szobámba és új kottákat szedtem le a netről.
Az egyik nagyon megtetszett, így azonnal leültem vele a zongorához. Ahogy játszottam valami nagyon nem stimmelt benne, így
megragadtam egy ceruzát és átrtam benne egy két részt.  Újra játszani kezdtem. Már sokkal jobban tetszett, így a szöveget is énekelni
kezdtem:
Can we pretend that airplanes
In the night sky
Are like shooting stars
I could really use a wish right now wish right now, wish right now
Can we pretend that airplanes
In the night sky
Are like shooting stars
I could really use a wish right now wish right now, wish right now
 A rap részt kihagytam és hogy ne legyen olyan rövid egy új számot kezdtem el játszani. Ujjaim lelassultak és énekelni kezdtem:
Where are you now
When I need you the most
Why don't you take my hand
I want to be close
Help me when I am down
Lift me up off the ground
Teach me right from wrong
Help me to stay strong
So,take my hand and walk with me,
Show me what to be
I need you to set me free...
Játszottam volna tovább de csengettek. Felsóhajtottam és lementem ajtót nyitni. Kitártam az ajtót és nem várt személy állt előttem...

2 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszett ez a rész is:D
    Az új szomszéd lesz az ajtóban, ugye? :D
    amúgy 2.nak milyen számot énekelt a csaj?:O

    VálaszTörlés
  2. a mésodik szám: JB- Where are u now. :D
    reméljük hogy az új szomszéd lesz... de még énsem tudom:$

    VálaszTörlés