2010. december 21., kedd

4. 'I think I'm in love...'

sziasztook:) Itt az új rész sztem ez most kellően hosszú lett...:D léégyszi írjatok már kommentáárt:/


Elfelejtettem levegőt venni. A fiú vigyorogni kezdett, vakító mosolyával. Felém nyújtotta kezét:
-Justin Bieber. Az új szomszéd..- mosolygott. Basszus. És én vele ordibáltam. Még vörösebb lettem.
-Sophie Adams.- megint lehajtottam a fejemet. Gyomrom összeszűkült. Iszonyat módón égett a képem. -Figyelj én tényleg sajnálom... -
kapartam a lábammal a betont.
-Ne sajnáld. Megérdemeltem. Csak nem tudtam levenni rólad a szemem. - elpirult. Most komolyan flörtölni akar velem?
-Hát akkor... Szia- köszöntem, és elindultam volna, de már megint visszahúzott.
-Nem szeretnél bejönni?- kérdezte csillogó szemekkel.
-Háát... nem is tudom...
-Naaa légyszi. - kölyökkutya szemekkel nézett rám. Nem tudtam ellenálni.
-De csak egy kicsit.- mosolyodtam el.  Szemei újra felcsillantak és behúzott a házba. Gyönyörű volt. Előttem egy hatalmas nappali volt,
hófehér és vaj színekben pompázott. Mindig is tetszettek az ilyen házak. Odahúzott egy kanapéra és leültetett. Én még mindig a nappalit
bámultam- Gyönörű ez a ház. - mosolyogtam.
-Mint te. - suttogta, szerintem nem akarta hogy meghalljam... Ránéztem és felvontam a szemöldököm. Ő csak elfordult és elpirult.
Mosolyognom kelett.
-Hogy hogy ide költöztetek?- kíváncsiskodtam.
-Háát... Meguntam Atlantát, és vissza akartam ide jönni. Hiányzott már.- mondta egy félmosollyal az arcán. -De te mikor költöztél  ide?-
 vonta fel a szemöldökét.
-Talán 3-4 éve.- mosolyogtam rá kedvesen. - de lehot, hogy több.. Nem emlékszem.
-Akkor azért nem találkoztunk még. - mosolygott rám. Hihetetlenül aranyos volt. - Mesélsz valamit magadról?- kérdezte reménykedő
pillantással.- Azt mondjuk már tudom, hogy gyönyörűen énekelsz.- bókolt. Elpirultam.
-Meg azt is, hogy nincs barátom...- gondolkodtam hangosan.
-Sajnálom.- mondta lehajtott fejjel.
-Nem kell. Én sem teszem.- hazudtam. Igenis sajnáltam, mert nagyon szerettem Mattet, de eléggé kiábrándító volt amit tett. Egy
könnycsepp csordult végig arcomon. Gyorsan letöröltem, és egy kicsit összegörnyedtem.
-Ne sírj. -Mondta Justin. Közelebb ült és átölelt. Megcsapta orromat mámorító illata.
 Hiába megfogadtam, hogy nem sírok többet mégis zokogni kezdtem. Minden emlékem előtört bennem. A Gyönyörű 2 év emlékei.
Szorosabban ölelt magához. Nagyon jól esett, hogy ott volt mellettem. Hirtelen megcsörrent mobilja. Felsóhajtott majd beleszólt.
-Szia Scoo.
-..................
-Nem ma nem jó programom van. - Ahh a francba,  nekem mennem kéne. gondoltam
-...................
-Okéé. Helóó.- köszönt majd kinyomta.
-Akkor én megyek is.- álltam fel, még mindig sírva.
-Ugyan miért mennél?- kérdezte tágra nyílt szemekkel.
-Azt mondtad programod van. -néztem rá értetlen fejjel.
-Te vagy a 'programom'. - mosolygott.
-Ohh- értelmesebb nem jutott eszembe.- Köszi, de miattam tényleg ne mondj le semmit. Inkább hazamegyek.- szomorúan elmosolyodtam.
-Ha haza mész, utánnad megyek. - vigyorgott. Elmosolyodtam. Még letöröltem utolsó könnycseppjeim. Látta, hogy egy kicsivel jobb
kedvem volt ezért megint megkérdezte:- Mesélsz magadról?
-Óh, Persze.- mosolyogtam. - Mit szeretnél tudni?
-Mindent. - vágta rá vigyorogva.
-Húú.. az hosszú lesz.- nevettem. - Sophie Adams vagyok, 16 éves, az éneklés a szenvedélyem- mikor ezt kimondtam szeme felcsillant.- A
szüleim elváltak 6 éves koromban- láttam, hogy egy kicsit megsajnált, de folytattam- azóta apával élek. - még pár dolgot meséltem neki.
-Énekelsz nekem?- kérdezte kiskutyaszemekkel. Hiába nem lehet neki nemet mondani...
Bólintottam, mire ő felpattant és magával húzott. Elmentünk egy másik szobába, aminek a közepén egy zongora volt. Odamentünk , és
mind a ketten leülünk elé.
-Mit szeretnél hallani?- mosolyogtam. Megrántotta vállát.
-Valami szépet.
Gondolkoztam egy kicsit majd elkezdtem játszani az egyik kedvenc dalomat.

-I've been roaming around, I was looking down at all I see
Painted faces fill the places I can't reach
You know that I could use somebody
You know that I could use somebody

Someone like you and all you know and how you speak
Countless lovers under cover of the street
You know that I could use somebody
You know that I could use somebody
Someone like you- apró szünetet tartottam.
-Énekelj te is. - Elmosolyodott majd közösen folytattuk.
-Off in the night while you live it up I'm off to sleep
Waging wars to shake the poet and the beat
I hope it's gonna make you notice
I hope it's gonna make you notice
- Ugyan nem duett volt, mégis olyan szépen csengett a hangunk.
Someone like me, someone like me -Átkarolta hátamat, és úgy folytatta az éneklést.
Someone like me, somebody
I'm ready now, I'm ready now
I'm ready now, I'm ready now
I'm ready now, I'm ready now
I'm ready now

Someone like you, somebody
Someone like you, somebody
Someone like you, somebody

I've been roaming around, I was looking down at all I seeeeeeeee. - az utolsó hangot hosszan kitartottam.
-Hűű...-ámuldozott- gyönyörű a hangod.
-Te sem panaszkodhatsz.- mosolyogtam. Mélyen a szemeimbe nézett, én meg már csöpögtem olyan édes volt...
Tapsolást hallottam a hátunk mögül, halálosan megijjedtem majd hátrakaptam a fejemet. Pattie állt előttem.
-Helló Anya- köszönt Justin. - Nem az volt, hogy este jössz? -értetlenkedett.
-Szija kicsim. - elnevette magát- Tudod már este van... Najó nem este csak 5 óra... - mosolygott.
Megköszörültem a torkom. -Ohh Persze- nyúlt felém Justin, majd odamentünk anyukája elé.- Anyu ő itt Sophie- mutatott rám. Tök furán
mondta a nevem, mindtha.. mintha csodálna....- Sophie ő itt anyu. -mosolygott.
-Csókolom, Sophie Adams- nyújtottam oda kezemet.
-Tegezz Légyszi!!- kérlelt.
-Oké, Akkor Szia- mosolyogtam rá- mellesleg itt lakom a szomszédban.
-Ó ez nagyszerű-lelkendezett. A telefonom megcsörrent a csengőhangom Justin Bieber- Favourite Girl-je volt... Kínosan a fejemhez
kaptam a kezemet és éreztem, hogy elpirulok. Pattie és Justin csak nevettek. Előkotortam a telefonom és megnéztem a kijelzőt,  apu volt az.
-Hali apu.
-Szia drágám. Hol vagy?-hallottam az aggódást a hangjában.
-A szomszédban, megyek egy perc. - mondtam és kinyomtam.
-Nos, ideje mennem- mosolyogtam rájuk. - Köszönök mindent.
-Gyere máskor is -mosolygott Pat.
-Oké. Jóéjt.
-Neked is.- mondta, majd elment a szobából.
Én elindultam az ajtó felé. Justin szorosan jött mögöttem. Mikor kiértünk megálltam a lépcsőn.
-Köszönöm mégegyszer- mosolyogtam rá. Közelebb jött és megölelt. Mélyen beszívtam illatát és benttartottam ammedig csak tudtam.
Elengedett és hátrált egy lépést. Rámmosolygott:- Én köszönöm.
-Jóéjt. -köszöntem el tőle, és hátrálni kezdtem a lépcsőkön. Mikor leértem megfordultam és kicsit gyorsabb tempóban átmentem a
házunkba.
-SZIA APU!- ordítottam egyet.
-Ne ordíts itt vagyok mögötted. -vigyorgott.
-Oh heló. - Öleltem meg.
-Mit csináltál te a szomszéd házban?
-Jaa... Csak bemutatkoztam az új szomszédoknak. -vigyorogtam.  - Tudod kik azok?
-Nem.
-Justin Biebeer.- visítottam mint egy fanatikus rajongó. Majd nevetni kezdtünk.
-Na de tényleg kik azok?- kérdezte komolyan.
-Tényleg ők. - nevettem.
Felvonta szemöldökét.
-Ha nem hiszed el menj és kopogj be. - nevettem.
-Oké-oké elhiszem. -mosolygott. - Oh majdnem elfelejtettem. Hoztam neked valamit. Elment a konyhába és a táskájában kezdett el
kotorászni. Utána mentem, majd elővett egy téglalap alakú dobozt.
-Mi ez?- kérdeztem lepetten.
-Ajándék. -mosolygott.
-De nincs is semmim. -értetlenkedtem.
-Téényleg igazad van. Akkor visszaviszem. - Kivette a kezemből és vissza akarta rakni a táskájába.
-Naaaa- nyavajogtam.
-Most akkor kell vagy nem?- nevetett.
-Kell. - vágtam rá.
Visszaadta a dobozt. Én kinyitottam és eltátottam a számat.
-Aztaa- sikítottam. -Köszi apuuu.!- a nyakába ugrottam.
-Nincs mit.- nevetett.
Visszamentem a dobozomhoz és kivettem belőle a vadonat új iPad-emet. Hófehér volt, a hátulján persze ott volt a jellegzetes Apple logó.
Felrohantam vele a szobámba és egész este azt babráltam...
Találtam egy zongorás App-et és le is töltöttem, elkezdtem rajta játszani, és hamar meg is szoktam. Dúdolgatni kezdtem, majd énekelni.

Something about him
I don't know what it is
I can't lie he's on my mind
There's something about him
I don't know what it is
Somebody like him is hard to find
He's like the star of my movie
He just does something to me
Can't explain it
Can't contain it
I don't know what it is
There's something about him


Tovább nem tudtam fejből  a szöveget ezért csak dúdolva folytattam. mikor már meguntam felmentem twitterre
"Kaptam egy iPad-et.*____* i luv u daddy. lol" Megnéztem Justin Twitterét:
"I think im in love..." (Szerintem szerelmes vagyok...)
Most kicsit összzavarodtam. Habár, nem hiszem hogy ezt a mai délután miatt írta ki, vagy hogy egyáltalán rám gondolt... De azért egy ici-picit reménykedtem...
Még csipogtam egyet:  "Óóóh, helló új szomszéééd... ;)" és ki is jelentkeztem. Leültem a zongorám elé és énekelni kezdtem.

It fills the air,
And I fall in love with you,
All over again,
Ooh,
You're the light that faced the sun,
In my world,
I'd face a thousand years of pain
For my girl.
-Itt elkezdtem játszani a zongorámon, és úgy folytattam.
Out of all the things in life,
That I could fear,
Uh
The only thing that would hurt me,
Is if you weren't here,
Woah

I don't want to go back
To just being one half of the equation
You understand what I'm sayin'?

Girl with out you I'm lost
Can't face this focus at heart
Between me and love
You're the common denominator, oh, oh, ohh, oh
You're the common denominator, oh, yeah, woah

Before your love was low
Now you're just my height, aye
We chase the game that would put
My cot in the side

Broken heart rise up to say
Love is alive
You and I would stand
To be multiplied, yeah

Out of all the things in life,
That I could fear,
Uh
The only thing that would hurt me,
Is if you weren't here,
Woah

Egy pillanatra felnéztem és láttam, hogy Justin ott áll az ablaka előtt és engem néz. Észrevette hogy abbahagytam ezért megforgatta karjait, hogy folytassam. Elmosolyodtam és megráztam a fejemet. Nem szeretek úgy énekelni, ha tudom, hogy közben néznek. Felálltam és a fürdő felé vettem az irányt. Gyorsan letusoltam , megtörölköztem majd felvettem a pizsamámat ami egy francia bugyi volt és egy hatalmas bő póló volt. Kimentem a szobámba és ledobtam ruháimat a székemre. Kikukucskáltam az ablakon és megláttam, hogy Justin még mindig ott állt. Mikor meglátottszemei elkerekedtek, és csak bámult. Férfiak- kuncogtam. Odamentem az ablakomhoz és behúztam a sötétítőt. Elképzeltem milyen csalódott lehetett most. Kuncogni kezdtem majd bedőltem ágyamba és elaludtam.
UI.: itt egy videó amiben a kiscsaj kipróbálja az iPad es zongorát, meg a dal is ugyanaz.:)
http://www.youtube.com/watch?v=dYa0xEiGytg

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése